My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

02 June 2013

♥ seluruh nafasku ♥



Assalamualaikum semuaaa.
Actually aku tengah bercuti sekarang ni.
Tapi tak leh tidur pulak.
So, tiba-tiba plak rajin nak buat entri.
Nak share lagu je.
Sebab tadi pertandingan karoke lepas majlis berinai.
Ada sorang peserta ni, sedap pula suara dia menyanyi.
Lagu yang dia bawa pun best.
Suka pula aku bibit-bibit lagu tu.
Aku nak share lirik dia lah.
Sedih gak mendengar.
Apapun, lagu ni tak silap artis brunei yang bawak.
So, inilah lirik dia.
__________________________________________________________________________

Mencintaimu sampai mati
Walau kau tak pernah sadari
Inginku luah segala padamu
Tapi takut dengan jawapmu

Ku ingin selamanya disisimu
Selamanya menjadi kekasihku
Tapi jantungku seakan terhenti
Apabila mengetahui....
Dirimu telah berdua

Aku sakit aku terluka
Amat perit untuk ku terima
Aku rela aku terpaksa
Moga bahagia kau bersamanya

Selagi nafas masih berhembus
Selagi nadi terus berdenyut
Getaran cintaku kan selalu ada
Walau kau takkan pernah merasa

Maafkan aku
Kerna tak pernah berhenti
Untuk selalu menunggu
Balasan cinta darimu
Tulus hatimu
Sayang ku.....

Seluruh nafasku - Ezah Hashim

p/s : Aku yg mengejar bayang cinta kian terbiar terpendam kata tak terungkap selamanya. Pedihnya hanya aku yang merasa. Mahu memilikinya. Aku hanya hamba cinta. - pendam (shahir)


Pahitpun itu ku tersenyum. Takpe, bukan hari aku.



♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

2 comments:

Lieya Yaya :) said...

wewittt :D comeyy ahh akk :D hehe

Nies alhaQ said...

Syoknya lirik dia. Nak kena search pasni. Hihi