My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

17 June 2013

♥ no title II ♥




Orang buat baik, saya buat baik balik. Orang buat jahat, saya baling tahi unta jee. Peacee!

Ada aku kesah keerrrr?? 



♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

10 comments:

cahaya kasih said...

cantik lukisan tu..sape yg lukis..

Shazwani Othman said...

soft-finger! awesome :D

Emildza Jayy ♥ said...

Saya laa. Kan ada nama saya sendiri kat sana. Hehe

Emildza Jayy ♥ said...

Hahahahaha

ejulz said...

comel.. :)

tag sini.

http://kampung-kameq.blogspot.com/2013/06/simple-giveaway-3-hari-bersama-blog.html

Mizz Aiza said...

cantik lukisan..

Nies alhaQ said...

Eceehhhhh! ;P
Busuk laaaaaah!

Apih El Nino said...

Org buat jahat, kita buat jahat lagi. Hehehe.

Aida Ismail said...

Hehe. Comel mulut katon tu. Btw, orang buat jahat, kita balas dengan kebaikan. Kalau balas dengan jahat jugak, kita sama je macam dia. Kan kan. ^^

S.K.A said...

pndai lukis :) hehehe brani ke pgg thi unta??