My photo
Some days are just bad days, that's all. It's sad to know I'm done. Tears come from the heart and not from the brain. The good times of today, are the sad thoughts of tomorrow. Let my soul smile through my heart and my heart smile through my eyes, that I may scatter rich smiles in sad hearts.... - emildzajayy

17 June 2013

♥ no title II ♥




Orang buat baik, saya buat baik balik. Orang buat jahat, saya baling tahi unta jee. Peacee!

Ada aku kesah keerrrr?? 



♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

10 comments:

cahaya kasih said...

cantik lukisan tu..sape yg lukis..

Shazwani Othman said...

soft-finger! awesome :D

Emildza Jayy ♥ said...

Saya laa. Kan ada nama saya sendiri kat sana. Hehe

Emildza Jayy ♥ said...

Hahahahaha

ejulz said...

comel.. :)

tag sini.

http://kampung-kameq.blogspot.com/2013/06/simple-giveaway-3-hari-bersama-blog.html

Mizz Aiza said...

cantik lukisan..

Nies alhaQ said...

Eceehhhhh! ;P
Busuk laaaaaah!

Apih El Nino said...

Org buat jahat, kita buat jahat lagi. Hehehe.

Aida Ismail said...

Hehe. Comel mulut katon tu. Btw, orang buat jahat, kita balas dengan kebaikan. Kalau balas dengan jahat jugak, kita sama je macam dia. Kan kan. ^^

S.K.A said...

pndai lukis :) hehehe brani ke pgg thi unta??