My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

08 June 2013

♥ cinta yang tersimpan ♥




Di dalam diam ku simpan perasaan
Di dalam diam ku himpun kan kenangan
Apa pun yang terjadi ku akan menyayangi mu
Biar pun cuma seketika

Di dalam hati ku hanya ada kamu
Di dalam jiwa ku hanya merahsia
Biar pun semuanya tersimpan di lubuk hati ku
Kerana kau segalanya

Mengapa ada jurang yang menghalang
Walau hadir mu cuma seketika
Apakah aku tak selayak menerima
Cinta mu

Biar pun ombak pantai bergelora selamanya
Biarlah lautan kering aku tak akan berubah
Hanya satu yang ku pinta
Hanya satu yang ku perlu
Kejujuran dari mu....


Cinta yang tersimpan by Aly Haziq dan Siti 



P/S : Kadang-kadang kita tak mampu nak luah isi hati kita. Dengan lagu je dapat membicarakan segalanya. Susah nak tafsirkan lukisan hati seseorang. Aku bukan bodoh kerana cinta. Itu kerana aku setia dengan cinta.


" senyummu takkan terganti, maafku takkan memilih, sabarku selalu berharap kau kembali "



maaf aku pohonkan kerana aku masih menunggu dan setia menunggu.


Aku akan tetap tertawa walau sebenarnya aku menangis.
Aku akan tetap tersenyum walau sebenarnya aku sangat kecewa.
Aku akan tetap kuat walau sebenarnya aku sedih tak sanggup.
Aku tetap semangat walau sebenarnya tertekan dengan masalah.
Aku akan tetap sabar dan memandang segala sesuatunya baik-baik saja
walau sebenarnya aku terluka.

- Pemilik hati



♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

5 comments:

Puteri Khayalan said...

:( rasai benda yang sama

Nurul Syawani said...

kita semua tidak b0d0h krana cinta, insyAllah :)

Nies alhaQ said...

Be tough dear. In shaa Allah, Allah dengar :')

Emildza Jayy ♥ said...

InshaAllah, SABAR TU KAN INDAH KAN SYG2 SEMUA. :D

Mizz Aiza said...

semoga adik terus bersabar dan tabah..