My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

16 June 2013

♥ cinta bersatu ♥



Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu


CINTA BERSATU BY LIYANA JASMAY

Tetiba pulak aku dengar lagu ni.
Dan tetiba pulak aku rasa nak buat entri lagu ni.
Lagu yang diminati seuatu masa dulu.
Zaman tengah bercinta sakan kan.
Bila dengar lagu ni, aku pasti sentap. *sedih nookkk
Yela sentap, sebab lagu aku pernah bagi kat seseorang.
Lagu dan lirik tak dapat dipisahkan.
Tapikan, sampai sekarang aku anggap begitu gak.
Macam apa yang lirik atas tu tulis.
Thanks for everything.
Kalau masa dapat diputar balik, aku nak perbetulkan semua.
Tapi semua dah takde kan? Takdee...............

P/S : Bila kaki sudah penat untuk melangkah, pasti akan berhenti jua. Tapi sayang, kaki ini tak pernah kenal erti penat. Sentiasa cuba untuk terus melangkah sehingga ke hujung dunia. Tapi sayang juga, dimana hujung dunia tu? Aku masih tak menjumpainya. Dan juga aku masih tak tahu mana perhentian yang harus aku berhentikan daripada terus melangkah. PEACEEE........


Saya tak sedih sangat, cuma kenapa jadi macam ni. ermmmmmmmmmmmmmm........

BTW, SELAMAT ULANG TAHUN BUAT ARWAH MAK.
AL FATIHAH. 



♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

5 comments:

Mizz Aiza said...

al-fatihah untuk arwah mak..

Nies alhaQ said...

Sabar dear, kena sentiasa yakin, setiap sesuatu yg berlaku, pasti ada hikmah yang terbaik. Jangan terlalu sedih yaa. Jalani kehidupan dgn bahagia. :D

Al-Fatihah buat mak :')

S.K.A said...

al-fatihah :) byakkn bersbar ye..

AZCollection said...

Hai..
Salam kenal.. =)

Jangan lupa follow sy balik ye..

Aida Ismail said...

Al-Fatihah buat mak Emel. :') Suka jugak lagu tu. Best!