My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

11 June 2013

♥ bahagiamu deritaku ♥




Assalamualaikum wahai penghuni bloggers dan ahli persatuan skodeng sedunia.
Apa kabar? Sehat kerr?
Actually, aku blur dah nak buat entri apa.
So entri kali ni, nak kongsikan satu lagu lagi.
Lagu ni memang dah lama aku dengar.
Sebelum Hafiz AF mempopularkan lagu dia ni aku dah dengar duluu.
Tapi masa tu aku dengar cam tu jee.
Tengah boring, aku p lah cek-cek lagu hafiz semua.
Tak sangka pulak lagu tu hangat berkumandang di corong radio.
Smart pulak kan tajuk dia. *suka lah tu

Bila dengar lagu ni, memang feel habis habiss.
Time aku dengar, taklah aku sedih.
Suka je punn.
Macam ermmm like ermmm persis ermmm........... *weeeeeeeeeeeeeeeeee
Apapun, aku harap korang enjoy lirik dia.

_________________________________________________________________________________

Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu

Seksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tau menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahanku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jangtungku bersamamu

Bahagiamu deritaku - Hafiz AF


Smart tak? Best kannn.
Bukan senang, nak teruskan sesuatu persahabatan tu bila hati perlu simpan segalanya.
Asalkan bahagia. Tu dah cukup mehh.
Takpe tipu hati sendiri, inshaALLAH.
Sabar tu kan indah sayang. :D



P/S : Ingatkan diri selalu, his not mine anymoreee. 


Pelangi yang aku ambek petang tadi. Cantekk gilerrrr. :D

Boring kaaaan, buat entri macam ni selalu. 
Macam takde lifeee jeee.
Ala, actually aku happy.
Aku happy jadi diri sendiri.
Inilah diri aku dulu sekarang dan selamanya.
Takpe, nanti aku buat entri yang vogueeee gituuu.
See yahhh! Peaceeee. :D

Tak selamanya begini.



♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

9 comments:

Aku Penghibur said...

bestkan lagu nie :)

Emildza Jayy ♥ said...

YUP, best sangat. =))

Mizz Aiza said...

suka juga dengar lagu ni.. :D

siti suraya said...

Proud to be me :)

cahaya kasih said...

best btl lgu ni...mmg feelng...

AiSyA LiEzA said...

teringt kat rumate.. sllu je dia nyanyi lagu nih..huhuhu :)

JunAina said...

Dengar lagu, layan tapi kadang2 penyanyinya tak tahu siapa terutamanya lagu2 baru anak muda zaman sekarang (tiba2 rasa diri dah tua...:)

Nies alhaQ said...

Akak nis suke beteiii dengan lagu niii. Hikss :D

syuk shusuke said...

done follow.
follow back ye.
http://blackisswhite.blogspot.com/