My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

30 May 2013

♥ i'm holiday ♥




* lukisan malas ni. Nak buat cam mana kan. :D

Assalamualaikum!
Entri aku kali ni mungkin masa tu aku dah tak kat Kuching Sarawak.
Mungkin aku dah kat tempat lain.
Apapun, satu minggu je pun aku tak memblogging.
So i need rest!
Hahahahaha rest la sangat!
Bukan rest, actually pergi invitation kahwen sepupu. :D
So babai semuaa. 
Satu minggu ni kena tahan laa
No calls and especially no massege!!! *Pasti aku merindu. rindula sangat
Sebab aku kat BRUNEI la weeiiii! Wargghhh!
K Peaceee.. 


P/S : Tabah dan terus tabah. Sabar dan terus bersabar. Menghitung dan terus menghitung. Memikirkan masa yang akan datang. Itulah hakikatnya. Dan aku pasti, suatu hari nanti bila kemenangan berada ditangan. Aku pasti dilupakan. 




♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

2 comments:

Nies alhaQ said...

Seronoknyaaa awak bercuti di negara orang. Selamat berkenduri lah yer. :D

Emildza Jayy ♥ said...

Thanks nies. :D