My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

23 May 2013

♥ happy birthday to me 22 may ♥


Assalamualaikum ............


* lukisan ni aku sendiri buat! Haha

Happy birthday to me...
Happy birthday to me..
Happy birthday to me..
Happy birthday to me...

Actually semalam birthday aku.
22 May 2013

Apapun, aku still gak boleh buat entri kan? Hehe
Suka suki aku lah, belog aku. Ko pehal?

TAK SANGKE YEK! Aku dah tua rupanyerrr.
22 tahun dah aku hidup kat muka bumi ni.
Thanks to arwah mak *al fatihah
Yang telah lahirkan aku kat dunia serba moden ni.
Thanks sangat-sangat sebab besarkan aku sehingga besar begini. Hehehe
Kalau dia ada, dah sah-sah hadiah atas meja selalu. :'D

And for all the wishes from my friend semalam.
Malas pulak nak senaraikan. 
Thanks sangat-sangat sebab tak lupakan birthday aku.
And thanks to my dad, my mom *cewah speaking gitu
Sebab belanja makan kat steamboat last nite.
Gambar? Takde pulak aku nak capture semalam.
Sebab asyik makan! Hahahaha

Best la semalam, even kitaorang family je. *sebab lama dah tak sambut birthday sama2
Even takde cake, even takde yang menyanyikan selamat ulang tahun.
Takde tu semua pun dah cukup aku kena belanja makan steamboat! Haha
Apa yang special kat sana, dorang bukak lagu lama dolu-dulo tawww.
Tu la makan sambil feeling jap kan.

Dalam mangkuk aku penuh je dengan makanan.
Sampai kena tegur bapak.
Hahaha tua-tua pun kena tegur okee.
Takde hal bagi aku, teguran membina tu. *binalah sangat!
And thanks sangat- sangat kat korang semua sekali lagi.
Ucapan dari dorang member dah cukup meh.
Tak kisah la sangat takde hadiah.
As long as, korang ingat siapa aku dalam hidup korang suatu masa dulu.

Birthday tahun ni memang terasa sikit laa. *semua benda nak di terasa
Terasa sikit je oke, sikit jeee! Hahaha
Tak taw la apa yang aku terasa kan. Hehehe
Ulang tahun kali ni, memang azam tu ada.
Nak taw ker? Tak yah laa.
Azam aku satu jee.
Tapi? Biarlah rahsiaaaa...................
Sampai satu saat tu azam tu memang Tuhan kabulkan. Amin rabbalalamin.

Bagi sesiapa yang lupa birthday kat aku tu, tak pee..
Aku anggap korang busy jaga anak dan laki mawpun isteri kat ruma.
Callo beteh! Untuk rakan blogger, thanks laa kalau ada yang wish tu. Hahaha

Btw, ni wajah tahun 2013 yang berumur 22 tahun sekarang. Hahahaa


Comel tak kak ton? Hahahahaha!
Peace

P/S : Dalam hidup, jangan sesekali pandang remeh benda yang dah berlalu. Kita hidup ni sekali je akak abang. Kalau boleh, kena pandang belakang gak. Kalau takde pengalaman, siapalah kita sekarang ni. Peluang kedua tu selalu ada, so buat yang terbaik untuk peluang kedua. InshaALLAH, kalau aku dibagi peluang kedua tu, aku akan dan pasti buat yang terbaik dalam hidup. Dan tak kan pernah putus asa. Amin.

" aku hanya mampu mengagumi bulan dilangit. Tapi aku tak mampu untuk menggapai dan memilikinya kerna aku bintang yang tiada kilauan nya dan juga kesepian "
Mungkin nanti dan InshaAllah, suatu hari kelak. :')

Kamu tak bisa, bayangkan rasanya jadi diriku.
Pahitpun itu kutersenyum.



♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

9 comments:

Nies alhaQ said...

Sayanggg. Happy belated besdaaaaayyy!
Moga happy selaluu yaaa. Azam apa la tuuu kann???
Moga ccepat kawennn yer! #eh
Hehe.

Emildza Jayy ♥ said...

Haha kalau kawen? Lama lagi. Calon lari dibawa lari orang. Wahaha so takde calon sekarang. Tgu Awak kawen dlu laa. :D

Faeytynn Zayn said...

selamat hari lahir kak emildza dan semoga panjang umur :)

Mas Diey said...

happy befday kak. May Allah always bless you. :)

Cik Bluewendy said...

slamat hari lahir..smoga panjang umo n dimurahkan rezeki.. :)

Cik Diana said...

happy birthday dear!

Nurul Syawani said...

hepy besday ! hepy besday ! :)

Waazin Aiman said...

selamat hari lahir ye awk.. :-)
info
jawatan kosong
| ragam manusia | edisi pelik

MiszaQila said...

hye happy besday :) sorry la hari tuh awak ada singgah di blog saya ..saya xsempat nak follow balik now saya dh follow happy besday sweetie :) may allah bless you ..