My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

06 April 2013

♥ no title ♥



AKU SEOLAH-OLAH DIHINA!!


DAN SEOLAH-OLAH AKU DIPIJAK-PIJAK SEKARANG!!




♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

10 comments:

Faeytynn Zayn said...

pandainya awak lukis

Syahidah Fadilah said...

ujian yg Allah bg msti ape yg kite mampu tanggung..

Kathy Rbain said...

sabar ye sis..kathy singgah dan follow sekali : 740..jom join segmen kathy
http://coretanhatikathy.blogspot.com/2013/04/1st-segmen-selamat-hari-lahir-by-kathy.html

Emildza Jayy ♥ said...

Hehe thanks. Tak la pandai sangat. =)

Emildza Jayy ♥ said...

Yup, betul tu. Bila waktu kita sedih, pasti ada yang cuba untuk senyumkan kita juga. Alhamdulillah. =)

Emildza Jayy ♥ said...

In shaa Allah, berkat sabar akak ni, tangis akak ni, Allah bagi ganjaran yang setimpal kat akak untuk masih tersenyum. Walau akak ni rapuh sikit. Dosa sebakul dek. =)

CikPelangiSenja™ said...

comelnyee ^^

Emildza Jayy ♥ said...

Comel seket je tu lukisan. Thankss =)

waddah jannah said...

sabar kak,, allah kan ada?

Emildza Jayy ♥ said...

Akak taw dek. =) Dia memang tetap ada untuk akak sentiasa kuat dan sabar. tapi apalah kudrat seorang wanita seperti kita ni. Tak sempurna sgt dek. =)