My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

15 April 2013

♥ happy birthday zizan ♥


HAPPY BIRTHDAY ZIZAN RAZAK!!!!
Genap abang zizan kita ni 29 Tahun!
Abang zizan bila nak kawen ek?
Apapun, semoga abang zizan panjang umur.
Dimurahkan rezeki.
Berbahagia selalu disamping keluarga maupun yang disayangi.
Dan saya doakan abang zizan sukses dalam apa jua yang abang zizan tempuhi.
Semoga abang zizan kekal dalam industri ni sampai bila-bila.
Saya memang sentiasa mengikuti abang zizan ni.
Dari mula audition Abang musim pertama dulu.
Tak sangkat time tu, abang terpilih.
Ingat lagi time ujibakat Raja Lawak musim pertama.
Semoga Allah berkati Abang Zizan dan keluarga sampai bila-bila. Amin..

Btw, ada hadiah sikit la untuk abang zizan.
Walau tak seberapa, dan walau tak ditengok, harap abang suka lah yek.



TADAAA!! Abang zizan nampak ker apa tu? Hehe
Sememang nye ni lah abang zizan.


Abang zizan, ni lukisan tah tahun bila.
Lama dah, lukisan saya buat ni.
Dan lama jugak simpan, nak bagi tak tau pulak cam mana kan.
Banyak lagi lukisan abang, ada lagi tu. Hehehe
Hahaha so this is for ABANG ZIZAN!
HAPPY BIRTHDAYYYY!
MAY ALLAH BLESS YOU ABANG ZIZAN!! :D
Harap abang zizan suka drawing ni ek.
Tak seberapa sangat bang sebab tak pro sgt laa.
Kena edit tu, sebab tak jelas lepas scan. :D

P/S : Kalau ada jodoh, nak jumpa abang zizan lagi. Kalau boleh, nak salam dan ambik gambar sekali laaa. Abang zizan datang Kuching ni pun, saya dapat tengok dari jauh je bang. Nak jumpa dekat2 t kena halau pak guard plak kann. Harap ada masa untuk jumpa abang zizan. :DDD

Senyum sentiasa bang! Rehat dulu bersama kit kat selalu okeee. :D
Kirim salam kat Abang johan! Nak bagi satu lah gambar kat abang johan jugak.
LOVE JOZAN FOREVER! :D


Ni gambar lama abang zizan dengan abang johannn... :D
Gandingan terhebat JOZAN!


*REPOST GAMBAR JAP


Assalamualaikum.. Dan peaceee...



♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

10 comments:

Faeytynn Zayn said...

cantik,pandainya akak lukis

Condoriano said...

Happy birthday Zizan.
I like to see when he plays guitar with Ustaz Azhar Idrus x)

Dylla Abas said...

amboiiii...kemain dia minat dgn zizan ek :)

p/s : happy birthday to zizan!!

Emildza Jayy ♥ said...

Takla pro sangat dek. Btw, thankss. =)

Emildza Jayy ♥ said...

He the best rite? :D

Emildza Jayy ♥ said...

Haha minat gilerr gitu. :D

Nur Faie said...

Waa , pandainyaa awak lukis , , Kalaulaa Faie yang lukis ,
tak tahulaa jd apa nnti :)
Ada bakat laa =='

Emildza Jayy ♥ said...

Bakat Allah bagi. Hehe Alhamdulillah laa. Tak sepro orang lain wak. =) Thankss yaa.

Farra Kikibum said...

wahhhh tgn berseni...cntik lukisan kmu..

Emildza Jayy ♥ said...

Tak la seni sangat. Hehe btw, thankss. =)