My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

19 October 2012

♥ KISAH AISHAH ♥


Siapa yang dah pernah dengar cite ni bole diam. Anyway ni kisah benar. Aishah (bukan nama sebenar). Dia pergi KL untuk cari kerja. Sekitar tahun 1984. Aisyah ni ada penyakit dimana mata dia tak boleh kena cahaya. Dia sensitif kepada flash camera. Nanti dia migrain teruk. Al kisahnya. 

Kilang tempat kerja Aishah buat jamunan tahunan. Nak dipendekkan cerita, ada satu photographer Terambek gambar Aishah. Aishah migrain teruk sampai berbuih mulut dia. 3 hari dia duduk kat hosp. Photographer tu pun dtg melawat dia mintak maaf. Then Aishah ni nak balik kampung. 

Masa otw pergi bus stop, dia kena culik 4 lelaki. Aishah dibawa ke satu rumah kosong dan diikat pada tiang lalu dibogelkan. Dan dia dirogol secara bergilir-gilir oleh 4 orang lelaki ni.Si setan gondol 4 ekor ni pulak nak amek gambar aksi durjana dorang tu. Jadi mereka pun amek la gambar Aishah sedang dirogol.

Snap pertama, migrain Aishah datang balik. Aishah merayu2 sambil menerangkan penyakit yang dia alami tapi setan gondol ni tak hiraukan.Setiap kali lampu flash menyala, kepala Aishah rasa macam dihiris-hiris. Sampai mata, hidung dan mulut dia keluar darah. Bayangkan lah, dah la migrain lepastu sambil kena rogol pulak. 

Then..... Setelah diperkosa selama 4 jam, setan gondol 4 ekor ni bawa Aishah ke atas sebuah jambatan. Dorang nak campak Aishah yang tak bermaya ni. 

Sebelum dorang campak Aishah ada cakap, ''Sesiapa yang melihat gambarku yang diambil tanpa rela..... Aku akan seksa mereka di dalam mimpi dengan kesakitan yang sama yang aku alami.......... Aku sumpah. Dalam matiku sekalipun, celakalah mereka yang melihat gambarku!" 

Esok harinya 4 setan gondol ni pergi kedai gambar nak cuci gambar2 yang mereka amek. Dia rasuah tokei kedai tu jangan bagitau sesape. Mereka ketawa terbahak-bahak melihat gambar Aishah yang tidak berdaya dalam keadaan bogel yang sgt memalukan tu. 

Otw balik, tiba2 kereta mereka yang naik tu terlanggar pokok yang jatuh kat atas jalan.Dahan pokok tu tembus ke kereta mereka dan tembus ke kepala setan gondol pertama. Esok harinya, setan gondol kedua mati akibat pendarahan.Setan gondol ketiga selamat. Tetapi esoknya dia tersadung dan terjatuh dalam longkang yang besar. Kakinya patah dan... Dia tak sempat naik atas dan mati lemas. Sebab masa tu tengah hujan lebat. 

Setan gondol yang keempat pulak... Dia terselamat. Dia balik rumah dan malam tu Aishah datang dalam mimpi dia dan pukul kepala dia dgn kayu. Bila dia bangun, kepala dia sakit. Bila tak tahan sangat dengan sakit kepala dia, dia pun toreh kepala dia dengan garfu. Dia menyesal & rasa macam dah terkena sumpahan Aishah. Lalu dia pun menyerah diri kat balai polis & dia pun serah gambar2 Aishah. 

Akhirnya dia mati di dalam lokap, sebab dia hentak kepala kat dinding sbb sakit yang amat sangat. Beberapa hari kemudian. Mayat Aishah ditemui terapung. Dia dibawa ke hosp utk bedah siasat. 

Polis ada amek gambar Aishah. Bila flash menyala jantung Aishah berdegup. Berdegup seketika dan polis dengar mayat Aishah menghembuskan nafas terakhir. Polis agak kompius la. Selepas gambar mayat dicuci, doktor yang tengok gambar Aishah ditemui mati kerana overdose makan ubat penahan sakit. 

Gmbr Aishah yang ada pada polis dimusnahkan kerana dikatakan sape yang tengok gmbr Aishah akan kena sakit kepala kronik. Tapi kini gambar tersebut telah tersebar kembali.... Sape yg tgk gambar ni, malam nanti Aishah akan datang di dalam mimpi dan... Apabila anda terjaga anda akan mengalami sakit kepala yang kronik. 

# nak tunjuk gambar dia, tapi t korang pening plak. Sebab sekarang aku pening dah. Akibat tak tidur lagi. Hahahaah memang menyeramkan lah. Tapi aku tak lah percaya sangat. Untuk hiburan kot. Tapi ada yang bagitau kisah benar. Jadi seram pulak! JANGAN SAMPAI DIA DATANG DALAM MIMPI. TENGOK BETOL2 GAMBAR DIA. PASTI ADA SESUATU YANG ANEH. ------> KLIK INI dan KLIK SINI JUGA untuk lebih lanjut. HIHIHI PEACE! :D



♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

2 comments:

nashya (นิชคุณ) said...

tapi , awak pernah tengok gambar Aishah tak ?

Emildza Jay ♥ said...

Pernah. Memang pening sikit lah. Tu cuma reflection je kot. Hehe sbb tu kepala pening sikit. Try je tgok. Takde pa2 tu. Hehe