My photo
Some days are just bad days, that's all. It's sad to know I'm done. Tears come from the heart and not from the brain. The good times of today, are the sad thoughts of tomorrow. Let my soul smile through my heart and my heart smile through my eyes, that I may scatter rich smiles in sad hearts.... - emildzajayy

15 July 2012

♥ mimpi mainan tidur :'( ♥

"Ku bermimpi engkau kembali
Wajah tenang kau berkata Sayang aku CINTA.."

Kalau Emel tanya korang if tetiba je korang termimpi dengan apa yg ada kat lirik atas tu?
Apa korang buat? Sedih? Terpaku? Terkejut?
Ermmm...... Mesti korang nak benda tu jadi kenyataan kan?
Tipula korang taknak benda tu kenyataan dan bukan mimpi.
Mimpi ni kan mainan tidur.

Emel termimpi hal tu. 
Sebijik dengan lirik lagu stacy pelangi petang tu.
Entah, terbawa-bawa kot.
Yela, kan semalam show stacy buat v.clip ni.
Tapi pelik, kenapa baru jap tadi Emel termimpi?
Hahahahaha (dalam hati nak betul2 jadi)

Emel terkejut gak termimpi benda ni.
Tak terfikir pulak.
Plus, sebelum tidur kepala otak ni kosong pun.
Bab Emel tak sedar yang Emel ni tertidur.
Hahahahaha (ketawa belum tentu ketawa)

Tersedar je dari tidur, satu ayat je kuar dari mulut Emel.
"fuh mimpi rupanyer kenapa tak kenyataan je?"
Apalagi, Emel terus angkat dari tempat tidur
sebab tercium bau makanan.
Hahahahah

Lapar okey! Semalam mana da makan.
Satu benda pun tak makan.
So hari ni makan la.
Malam tak yah makan lagi.
Sebab Emel makan lewat. 
Orang lain makan petang, Emel lak makan tengahari jam petang.
Hahahahhaha (ketawa jahat)

Apapun, mimpi tu mainan tidur.
So Emel tak fikir sangat.
Bak kata last lirik lagu pelangi senja ni

" kini hanya tinggal kenangan, hanya waktu menentukan kita kan bersama "

Video klip Stacy kat semporna memang superb untuk lagu Pelangi Senja dia.
Tengok tak? Kat channel astro RIA?
Kalau tak tengok lagi, pergilah tengok okey!
Terbaik. Support gak la Stacy.
Dari mula dia inshallah sampai bila-bila.
Wah! Emel promote lak. Hahahaha Peace :*


♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥