My photo
Some days are just bad days, that's all. It's sad to know I'm done. Tears come from the heart and not from the brain. The good times of today, are the sad thoughts of tomorrow. Let my soul smile through my heart and my heart smile through my eyes, that I may scatter rich smiles in sad hearts.... - emildzajayy

06 July 2012

♥ mami bagi dengar lagu ♥

Thanks my mom! :')
Bagi Emel dengar lagu Stacy dan Akim ni KEMBALI.
Very meaningful! Memang bermakna.

Tak tau apa napa mami bagi Emel dengar lagu ni.
Tadi masa segmen Akim akustik tu.
Dia bagi Emel dengar and hayati lagu tu.

Mami salu ask something yang mengejut.
Sebab dia tengok Emel nampak tabah je kot lepas apa terjadi.
Emel still gak act nothing happen.

Tapi kan, pernah sekali tu Emel nangis depan mami.
Mami bagi sapu tangan dia, and soh lapkan cepat untuk bagi dia tak nampak Emel menangis.
Mami, first time Emel menangis depan keluarga sendiri melainkan kawan-kawan.
Sakitkan mi? Mami tau semua.

Pernah dia tegur, kenapa Emel tabah sangat?
Mami, kalau Emel tak tabah, Emel jatuh.
Tipu kalau Emel cakap Emel tak lemah.

Depan orang Emel kuat, tapi Emel lah orang paling lemah sekali!
Kalau ada yang faham dia tau macam mana Emel.
Mungkin disebabkan Emel buat terbaik depan dorang.
And Emel nampak dorang happy, Emel jadi semangat.

Semangat Emel letak pada senyuman je. 
Tak pada hati.

Someone ask me, OMAIGAD! 
Napa tanya soalan panas ni? (tak sedar airmata menaglir masa tu)
Emel tak mampu nak jawab soalan dia.
Emel mampu explen je apa yang patut.
Harap faham lah yee.

Emel hilang segalanya. :')
Tapi Emel tau, pasti ada juga nanti.
InshaAllah.




Emel pakai mask buat masa sekarang. 
Taknak kasi orang tengok wajah Emel sebetul nya. :')
Kebahagiaan dulu takkan ada lagi kan?
Emel tunggu. :')

Btw, lagu yang tengah berkumandang kat blog ni la mami bagi dengar. For us dear. :* Peace all!



♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥