My photo
Some days are just bad days, that's all. It's sad to know I'm done. Tears come from the heart and not from the brain. The good times of today, are the sad thoughts of tomorrow. Let my soul smile through my heart and my heart smile through my eyes, that I may scatter rich smiles in sad hearts.... - emildzajayy

07 July 2012

♥ kalau benci bagitau ♥

Kalau benci bagitau. Tak payah sembunyi.
Kalau tak suka. Minta maaf, saya tau dan saya faham.
Kalau nak saya lari, lari ke mana?
Saya tetap disini.

Suatu hari pasti tersedar.
Takde yang seperti saya. 
Tak pernah marah pun.
Dengan apa yang dah jadi.

Tapi orang yang sakitkan hati saya buat saya marah.
Orang buat saya jadi berfikiran pendek.
Membuatkan saya lepaskan sesuatu yang berharga yang pernah saya miliki.
Tapi sekarang saya nampak dorang semua bahagia.
Wajah dorang.

Walau dulu pernah saya cakap, tapi sorang pun tak pernah balas apa saya tanya.
Saya rasa kerdil dan sedih.
Tapi saya tetap gak tegur.
Nak berbaik semula.
Dua minggu saya perlu bersabar apa yang di depan mata.

Tapi tak pernah tau kan??

Pastu sekarang, saya nampak dorang dah okey.
Alhamdulillah. Saya lega.
Betapa peritnya saya lalui sebelum ni.
Allah je tau semua.

Saya tak tau nak bagitau macam mana.
Saya selalu lewat tidur.
Bab nanti saya tak tinggal sini lagi.
Saya nak sentiasa ingat kenangan kat sini.
INDAH. Memang indah.

Menangis bila tengok sekeliling.
Sebab tu suka duduk sorang-sorang.
Dorang parents tak marah.
Sebab dorang faham dah.
Tak macam dulu.

Sejauh mana pun saya pergi.
Saya takkan pernah hilang dan putus asa.
Saya sentiasa pegang janji saya.
Sampai bila-bila.

Itu pun kalau sudi tunggu
Ermm jangan pernah benci cara saya k.
Selagi tak ganggu status diri.

Sekarang mula menjauh.
Kalau nak saya menjauh, boleh.
Tapi itu lah sakit yang saya rasa sekarang.
Tapi kenapa saya macam kuat? Saya yang paling lemah kan.

Cukup lah sakit yang saya pernah rasa dulu.
Tapi saya tetap tunggu...............................
Peace. :')
Saya cuma nak ............... tau. :')
"Ku ingin kau berada disisiku. Dalam waktu suka atau bahagia. Oh cinta panjatkanlah pinta hamba ini."

♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥