My photo
Some days are just bad days, that's all. It's sad to know I'm done. Tears come from the heart and not from the brain. The good times of today, are the sad thoughts of tomorrow. Let my soul smile through my heart and my heart smile through my eyes, that I may scatter rich smiles in sad hearts.... - emildzajayy

10 July 2012

♥ cakap pasal kucing ♥

Comel tak kucing kat atas tu? Hahaha

Seriusly, Emel suka kucing.
Tapi Emel tak suka jaga.
Yela, kadang2 susah gak nak jaga.

Jiran sebelah Emel ni bela kucing.
Kucing dorang la Emel selalu gaduhkan.
Hahahahaha
Jahatkan?
Sebab tu taknak jaga.

Kang kucing tu buat terajang dan sepak je nanti.
Taknaklaa, even Emel sayang kucing.
Kalau diberi peluang pelihara, Emel okey lagi.
Best jaga kucing even payah.
Sebab dorang peneman di kala sunyi kan???

Tahla, sebab Emel tak pernah jaga kucing.
Hahahaha (ketawa jahat teramat)
Sapa peminat kucing sini ek?
Meh2 bagitau Emel. Boleh sama2 borak apa yang korang suka pasal kucing korang.
Hehehehehe Nak gak Emel tau, apa kebaikan pelihara kucing ni.

Btw, ni pict Emel ambik tadi. Kucing jiran sebelah je pun. :D

Ignore wajah tu. Wajah masai sikit tadi. Hahaha Kucing Emel salu gaduhkan sebab suka masuk dalam ruma. Hahahaha :D



♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥