My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

18 July 2012

♥ ada apa dengan cinta ♥


Ada apa dengan cinta?
Mesti tertanya2, kenapa Emel buat entri pasal ni. 
Tadi, terbukak satu post member dari blog dia.
Blog AizadAlias, lama juga la entri dia ni.
Terus Emel layan movie ni.
Lama dah tak layan.

Puisi yang sentiasa menambat hati si gadis.

Perempuan datang atas nama cinta
bunda pergi karena Cinta
di genangi air racun jingga
adalah..
wajahmu seperti bulan lelap tidur dihatimu
yang berdinding kelam dan kedinginan
ada apa dengannya..
meninggalkan hati untuk dicaci
sekali ini aku lihat karya surga
dari mata seorang hawa
ADA APA DENGAN CINTA?
tapi
aku pasti KEMBALI dalam satu purnama
untuk bertanyakan kembali Cintanya
bukan untuknya, bukan untuk siapa
tapi untukku, karena aku INGIN KAMU
ITU SAJA

Disebabkan puisi ni la si Cinta gaduh dengan Rangga.
Gaduh-gaduh terus fall in love.
SWEETTT..............
So sesapa yang layan movie ni, confirm lebih ke angan2.
Betul tak? :D

Salah satu lagu dalam lagu ni yang paling aku suka dengar,

*bila lagi saya nak dengar orang bawakan lagu ni untuk saya :')*


♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

2 comments:

Lovely Dovey ♥ said...

Minat jugak laa. :D

Emildza Jay ♥ said...

Yala, cerita zaman muda2 dulu kan. :D