My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

15 May 2012

Saya belajar untuk sem terakhir!

Hari pertama ku masuk sekolah! HAHAHAHA ala, masuk sem baru. Tapi ni sem pendek. Dalam kata OMPUTEH nya SHORT SEM laa. Bolehla, walaupun aku terasa penat sesangat. Yela, dah harian kan. Penat la sakiti Dua hari ni. Padahal masuk kelas 14 mei, Tapi aku baru je nak buat entri hari ni? Hahaha Penat la derr! So hari ni aku ada entri baru pasal masuk sekolah! Tambahan lagi 16 mei ni iaitu esok hari nya, Hari Guru! Btw, Selamat hari guru aku ucapkan. Even pun awal, at least aku gtau kan. HAHAAHAH


JASAMU TETAP KU KENANG! Cikgu Faishah, cikgu Aishah, ustaz Anuar, cikgu Jalita, cigu Hayati, cikgu HAmidi, Ustazah Zita, Dan ramai lagi! Aku ingat korang sampai bila. Takde korang aku tak sampai ke puncak sekarang ni! Tinggal nak KONVO JE LAGI SAYA NI CIKGU!! HAHAHHAA Bangga la? Of course la even aku ada drop paper! At least aku habiskan pengajian aku dengan kejayaan kan! HAHAHA

Cigu-cigu even cigu tak BACA BLOG SAYA ni, TAPI DOAKAN saya ye cigu! Saya nak jadi anak BERJAYA walaupun saya pernah jatuh suatu masa dulu! Jatuh yang membuatkan saya putus asa sampai nak behenti kolej! KO FAHAM?!! HAHAHAHHAA tapi aku sayang family, member2 and especially cinta aku yang suatu masa dulu selalu support aku dalam apa jua bidag. Dorang la yang banyak bagi semangat! So sekarang? Tengok? Inshallah, 

AKU PASTI KE MENARA GADING! DOAKAN SAYA CIGU, BAPA, MAMI, KAWAN-KAWAN DAN EHEM EHEM PERLU TAK KU MENTION EH? SENDIRI MAU INGAT LA! HAHHAHAHAA TERUKIR DI BINTANG TAK MUNGKIN HILANG CINBTAKU PADAMU! Okey? 


SEKIAN! SAYA SAYANG AWAK!





♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥