My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

06 April 2012

29 hari lagi DIA BALIK SABAH! :')


29 hari lagi? Saya menghitung hari. Setiap malam. Kalau boleh saya taknak masa berjalan dengan cepat. Biar lambat, untuk saya selalu bersama awak. Tapi saya tau, tak lama lagi awak pergi jauh, jauh dari saya. HANYA JODOH JE YANG MENENTUKAN KITA LEPAS NI. Kalau ada jodoh tak ke mana. Yaa, saya tau itu. Tapi saya taknak, saya je merindu awak. Sebab kenangan awak kat sini dengan saya terlalu banyak. Sehingga sukar untuk saya lupakan nanti. Setiap hari, masa, saat, detik, saya menghitung sehingga kepulangan awak nanti di sana. 


 and I'm GONNA MISS YOU dear! Saya pasti saya akan menrindui awak! AKAN! I WILL!! Do you miss me like i miss you? I hope you miss me more more than i miss you.. :')


TAKE CARE DEAR! Jaga diri awak nanti. Saya dah takde lagi untuk tengok2 kan awak. Untuk jagakan awak. Kita dah jauh sekarang. Saya dah tak nampak lagi wajah awak, gerak geri awak, segala tentang awak. Cuma awak je yang dapat jaga diri awak sendiri. Saya sentiasa doakan yang terbaik untuk awak!


Saya sayang awak sampai bila2! Saya takkan pernah marah awak. Sukar untuk saya tunjuk kan. Walau kadang2 memeritkan. Sebab saya kenal awak lebih. Lebih dari segalanya. Hanya orang yang bertuah je dapat jaga awak. Jaga awak sampai hujung nyawa. Kalau boleh saya orang bertuah tu. Bukan senang untuk jaga seseorang. Tapi saya kuat! Saya tetap jaga awak. Sampai satu saat, awak taknak saya jaga awak lagi. Dan taknak saya jadi pendamping awak lagi. Tapi? Dapat tak awak cari orang seperti saya lagi? harap dapat. Saya sentiasa doakan. Jaga diri elok2 kat sana. Jangan nakal2! :')


Jaga hati saya! Hati saya kat awak dah. Awak je yang simpan kunci dia. Sebab hati saya awak yang buka dulu. Saya serah hati saya sepenuhnya kat awak. Sebab tu awak terindah dalam hidup saya. Segala pahit, manis, gelak tawa, menangis, suka, duka kita sama2 tempuh. Dah macam2 kita lalui bersama. walau apapun terjadi, kita masih teguh bersama. Hati disakiti sekalipun, saya tetap sayang awak. Takkan ada kunci lain untuk buka hati saya. sebab kunci tu kat awak. Jaga lah ia sebaik mungkin. =)


SAYA SAYANG DAN CINTA AWAK SELAMANYA! Orang selalu cakap, cinta masa belajar tu cinta monyet! Tapi dorang tak tau, kenapa Allah pilih dia untuk kita? Untuk pengalaman? Jodoh? Atau memang dia tercipta untuk kita? Bagi saya Umur 21 tahun ni, bukan cinta monyet lagi.Cuma masa yang akan tentukan sampai bila kita boleh bertahan! Walaupun saya belum jumpa dunia luar, Belum tentu hati saya milik orang lain. Sebab semua yang saya impikan angankan, semua saya serah kat awak dah. So takde istilah untuk kedua. Saya jaga cinta awak sampai bila-bila. Sampai satu saat AWAK JADI IMAM dalam hidup saya! AMIN............................................................... :')


JAGA DIRI AWAK KAT SANA! SEMPORNA, SABAH! SAYA PASTI RINDU AWAK! 



♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥