My photo
Some days are just bad days, that's all. It's sad to know I'm done. Tears come from the heart and not from the brain. The good times of today, are the sad thoughts of tomorrow. Let my soul smile through my heart and my heart smile through my eyes, that I may scatter rich smiles in sad hearts.... - emildzajayy

01 February 2012

FEBRUARY??

Bulan february sudaahhh

Apa cer?? dengar2 ni bulan untuk org bercinta.. Yeker?
Bagi aku takde apa2 perubahan pun. hahahah!!
SAMAAAA JEEE~~~

Oh ya 14 february, kan hari valentine day org kata.
Pergghh!! bukan hari memperbodohkan manusia ker??
APADAAA~~~

Tapi bila ku fikir balik, untung nyaa..
Sebab baru ni aku bercinta, jumpa bulan february.
HAHAHAHAH!!

Alhamdulillah, setakat ni kami bahagia sangat2.
SANGAT SANGAT SANGAT!!
PEACE!!

Yala, org kata lau hati sayang sgt, jagalah baik2.
Ala, lau pandai jaga, lau si dia pun cun dijaga, INSHALLAH, lama juga dlm hubungan. AMIN..
Macam aku, aku sedar, aku TAK LAWA SANGAT, TAK LA MENARIK SANGAT untuk cari yang betul2 sempurna. Cukuplah yang ada dengan aku. Penat menanti yang belum pasti milik kita.

ALLAH dah bagi kebahagiaan yang dinanti, Why not, kita mencuba kann.. ehheeh
Pahit macam mana pun, dia tetap milik kita, inshallah, lau dah tertulis dia jodoh kita, syukurilah..

APA2 pun, hidup mesti diteruskan, berani terima kenyataan, tak selamanya kita begini.OKEY?!!

PEACE HAPPINESS AND LOVE~~~~



♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

No comments: