My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

01 February 2012

FEBRUARY??

Bulan february sudaahhh

Apa cer?? dengar2 ni bulan untuk org bercinta.. Yeker?
Bagi aku takde apa2 perubahan pun. hahahah!!
SAMAAAA JEEE~~~

Oh ya 14 february, kan hari valentine day org kata.
Pergghh!! bukan hari memperbodohkan manusia ker??
APADAAA~~~

Tapi bila ku fikir balik, untung nyaa..
Sebab baru ni aku bercinta, jumpa bulan february.
HAHAHAHAH!!

Alhamdulillah, setakat ni kami bahagia sangat2.
SANGAT SANGAT SANGAT!!
PEACE!!

Yala, org kata lau hati sayang sgt, jagalah baik2.
Ala, lau pandai jaga, lau si dia pun cun dijaga, INSHALLAH, lama juga dlm hubungan. AMIN..
Macam aku, aku sedar, aku TAK LAWA SANGAT, TAK LA MENARIK SANGAT untuk cari yang betul2 sempurna. Cukuplah yang ada dengan aku. Penat menanti yang belum pasti milik kita.

ALLAH dah bagi kebahagiaan yang dinanti, Why not, kita mencuba kann.. ehheeh
Pahit macam mana pun, dia tetap milik kita, inshallah, lau dah tertulis dia jodoh kita, syukurilah..

APA2 pun, hidup mesti diteruskan, berani terima kenyataan, tak selamanya kita begini.OKEY?!!

PEACE HAPPINESS AND LOVE~~~~



♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥