My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

10 July 2011

Stacy - Kisah Dongeng





Kisah Dongeng - Stacy

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

bila aku dgr lagi ni, aku tersentuh... aku mencari insan yang boleh menerima aku seperti amna lagu ini merintih.. dengan nasibnya... lagu ni amat bermakna untuk ku.. setiap bibit lagu2 ni aku dengar satu persatu.. aku hayati satu persatu.. amat terkilan.. aku menanti insan yan g bisa menerima ku dengan seadanya... aku mohon, ku berdoa, aku ditemu kan dengan dia.. si dia yang bisa menerima ku.. :')

* aku terluka di saat ini, aku menangis disaat ini.. aku pendam apa yang aku rasakan.. aku merintih kesedihan di dalam kegelapan. tiada siapa mengerti.. dia tidak mengerti.. aku mengeluh dengan apa yang terjadi.. aku bersabar dengan apa yang terjadi.. aku tau, dengan kesabaran aku ni, pasti ada kebehagiaan nanti.. andai lah ENGKAU merasa apaa yang aku rasa.. menjadi diriku yang tak sesempurna ALLAH ciptakan.. hanya kesediahan yang menyebulugi hari2 mu... keceriaan di mata?? tidak ada guna nya... aku merintih kesedihan keseorangan.. :'( *
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

2 comments:

NARDtheNERD said...

pasti ada sesorang yang istimewa tu nanti..
:))

nurul emildza bt jaya said...

harap2 lahh... :)