My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

02 July 2011

nikita willy-kutetap menanti[HD]videoclip





Nikita Willy Kutetap Menanti Lyrics

Meski dirimu bukan milikku
Namun hatiku tetap untukmu
Berjuta pilihan disisiku
Takkan bisa mengantikanmu

Walau badai menerpa
Cintaku takkan ku lepas
Berikan kesempatan untuk membuktikan
Ku mampu menjadi yang terbaik
Dan masih menjadi yang terbaik

Ku akan menanti
Meski harus penantian panjang
Ku akan tetap setia menunggumu
Ku tahu kau hanya untukku

Biarkan waktuku
Habis oleh penantian ini
Hingga kau percaya betapa besar
Cintaku padamu ku tetap menanti

Walau badai menerpa
Cintaku takkan ku lepas
Berikan kesempatan untuk membuktikan
Ku mampu jadi yang terbaik
Dan masih jadi yang terbaik

Ku akan menanti
Meski harus penantian panjang
Ku akan tetap setia menunggumu
Ku tahu kau hanya untukku

Biarkan waktuku
Habis oleh penantian ini
Hingga kau percaya betapa besar
Cintaku padamu ku tetap menanti

Penantian panjang

Ku akan menanti
Meski harus penantian panjang
Ku akan tetap setia menunggumu
Ku tahu kau hanya hanya untukku

Biarkan waktuku
Habis oleh penantian ini
Hingga kau percaya betapa besar
Cintaku padamu ku tetap menanti

Cintaku padamu..
Ku tetap menanti

Meski dirimu bukan milikku
Namun hatiku tetap untukmu

* seriously!! lepas je ku dgr lagu ni, aku terharu sgt dengar lirik dia... memang menyentuh perasaan... ya! aku akui, dulu aku masih menanti seseorang.. seseorang yang begitu bermakna dalam hidup 7 tahun dulu... tapi cinta aku tak pernah di balas!!! sampai terjadi satu pergaduhan yang memang aku tak tau sapa yang mulakan dulu... alahai si KHOCEZKHO!!! hati aku bukan untuk mu lagi... hati ku sudah dimiliki.. aku bersyukur sangat2.. even aku tau, satu hari nanti dia yang aku cinta, aku sayang akan tinggalkan aku.. KHOCEZKHO?? satu nama yang jarang orang guna.. seacrh je FB tau jmpa.. hahaha!! wah!! jual FB orang nampaknya... ala, santai2 baaa.. jgn risau, aku tak ganggu hidup kau lagi.. minta kau muncul dlm hidup aku lagi aku dah tak nak!!! yela, kita tengok dan tunggu.. apa akan jadi nanti.... peaceee!!! =)
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

2 comments:

farahh said...

kacak lagu tok. (;

nurul emildza bt jaya said...

kacak nak hooo.... huhuh