My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

18 April 2011

saya tek sanggup!!

KADANG-KADANG, KEHIDUPAN INI AMAT MENYAKITKAN… BILA HATI KECEWA, SENYUM MENJADI PAHIT, KETAWA MENJADI PUDAR… MAAF, SEBAB BIARKAN AWAK HADIR DALAM HIDUP SAYA… :')

SAYA TAK MINTAK PUN UNTUK DIKECEWA.. SAYA TAU, BENDA NI PASTI TERJADI SATU HARI KELAK.. APA YANG KITA NAK DALAM KEHIDUPAN TAK SEMESTI NYA KITA DAPAT.. MEMANG BETUL APA AWAK CAKAP.. BETUL!! SAYA MEMANG TAK MINTAK PUN BENDA NI TERJADI.. TAPI SAYA DAH TAK SANGGUP NAK TERUSKAN HUBUNGAN KITA WALAUPUN SEBAGAI SAHABAT.. SAMPAI BILA SAYA NAK SAKIT KAN HATI SAYA?? DAN MEMBEBANKAN AWAK?? MEMANG SAYA BAHAGIA SANGAT2 SEJAK AWAK HADIR DALAM HIDUP SAYA… TAPI APA BOLEH BUAT KAN, DIA DAH LAMA WUJUD DALAM HATI AWAK.. LEBIH BAIK SAYA UNDUR DIRI. DARIPADA SAYA SAKIT HATI UNTUK TERUSKAN PERSAHABATAN KITA.. SAYA BUKAN KAWAN YANG BAIK.. SAYA TERLANJUR CINTA KAT AWAK.. SAYA NAK BUANG PERASAAN NI JAUH2.. SEBAB TU SAYA ELAKKAN DIRI DARI AWAK.. WALAUPUN HATI SAYA BERAT NAK LEPASKAN AWAK.. TERUS TERANG SAYA CAKAP, SAYA TAK BOLEH HIDUP TANPA AWAK.. SAYA CUBA DAN AKAN TERUS CUBA… MUNGKIN CARA MCM NI SAYA BOLEH LUPAKAN AWAK… SAYA SAYANG KAN AWAK.. SAYA TERINGATKAN AWAK! SEMUA TENTANG KITA BERLEGAR2 KAT OTAK SAYA.. SAYA TAK NAK MEMBEBAN KAN AWAK.. AWAK JAGA JE DIA.. DIA ADA BOLEH JAGA AWAK SEBAIK MUNGKIN… SAYA TAK BOLEH.. SAYA TAKDE HAK NAK JAGA AWAK… WALAUPUN KITA NI SAHABAT.. SAHABAT?? ERMM.. TAPI SAYA NAK LEBIH DARI TU… SEBAB TU SAYA SAYANG AWAK!! SEBAB TU SAYA BUAT APA SAJA UNTUK AWAK.. TAPI SAYA TAU, MEMANG MEMBEBAN KAN AWAK.. SAYA MINTAK MAAF… TAK BERMAKSUD NAK LUKA KAN HATI AWAK.. BIAR SAYA TERLUKA.. AWAK ADA DIA.. TAK PERLU JAGA PERSAHABATAN KITA… AWAK TAKPELAH JUGAK, SEBAB AWAK DAH ADA DIA, TAPI SAYA?? SAYA CEMBURU… SAYA BENCI.. SAYA MEMBERONTAK!! SAYA TAK SUKA PERASAAN NI.. KESIAN KAT DIA, KESIAN KAT AWAK..

SORRY, BERI SAYA MASA UNTUK FIKIRKAN LAGI… SAYA SAYANG AWAK.. AWAK YANG PALING TERINDAH YANG PERNAH HADIR DLM HIDUP SAYA… TERIMA KASIH SAHABAT….


* Banyak benda yang kita kongsi bersama kan..?? awak tak pernah tak mesej saya.. pagi, tengahari, petang, malam.. sentiasa ada untuk saya.. saya akan ingat semua tu… saya cuba untuk menyendiri.. saya nak keluar dari kesakitan ni… *
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

No comments: