My photo
Some days are just bad days, that's all. It's sad to know I'm done. Tears come from the heart and not from the brain. The good times of today, are the sad thoughts of tomorrow. Let my soul smile through my heart and my heart smile through my eyes, that I may scatter rich smiles in sad hearts.... - emildzajayy

13 April 2011

D'NASIV ~ RINDU SETENGAH MATI ( OFFICIAL VIDEO )





Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

Reff:
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…


* lagu ni buat dia... arr!! aku syg giler kat dia la weii!! HAHA!! jgn marahh! dia nyanyikan aku lagu ni.. best sgt2!! sampai sekarang aku simpan recording suara dia... HAHA!! kan3??? MEL SAYANG AWAK!!! lau boleh, saya nak hidup dengan awak. tapi takpe lah.. saya bagi masa dulu.. awak da org lain. saya sabar.. =) maaf, sebab buat awak marah. saya tau salah saya. tapi saya ego kan?? HEHE... saya tengok rakaman awak.. boleh tahan sampai menitis air mata.. ahah!! wahh! malu nyaaa...!! tapi takpe, awak tetap dlm hati saya... tak kisah pun.. saya nak MINTAK MAAF SEKALI LAGI sebab menyusahkan awak.. awak pujuk saya, saya tak layan!! 1 hari saya rasa gila bila takde awak...!! ternyata saya tak boleh takde awak!! terima kasih sebab sanggup jaga hati saya, sampaikan hati awak tak terjaga.. SORRY!! PEACE yaaa!!! =D awak hadir dalam hidup saya buat saya tersenyum walaupun sementara.. =) *
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

2 comments:

:: Nonoy :: said...

bgembiralah sbb merasa bhgia wlupon hnya sbntar. :)

nurul emildza bt jaya said...

yala kan.. =)