My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

19 April 2011

aku tunggu sampai hujung dunia...

sampai hujung dunia-dirly

Cinta ini menggelisahkan aku
Membuat aku gila
Andai kita terpisah
Mati rasa-rasaku…

Cinta ini membodohkan aku
Menutup akal sehatku
Andai engkau tak di sisi
Risau isi jiwaku

Selama kau belum jadi
Milikku yang utuh
Aku akan slalu milikimu
Selama bumi masih kan terus berputar
Aku akan selalu menujumu
Walau ke ujung dunia

Cinta ini membodohkan aku
Menutup akal sehatku
Andai kita terpisah
Mati rasa-rasaku…


* lagu ni, awak bagi saya dengar.. saya terus download.. mana tau lagu ni bermakna.. bila saya dengar, bait2 lirik lagu ni memang mnyentuh pasaan.. saya suka dengar lebih2 lagi lagu ni dari awak... INLAH YANG SAYA RASA MASA NI... terima kasih sebab mintak saya dengar lagu ni... saya baru je pas dengar lagu ni, terus teringat kat awak.. apalah khabar awak kan?? mama, bapa, anak2 buah awak..kerja awak ok ke tak, dah makan ke belum... saya rindu nak tanya tu semua... tapi itulah, bagi masa untuk saya fikirkan lagi... SAYA DAH BUAT AWAK DENGAN CARA MACAM NI, TAKKAN SAYA NAK DATANG BALIK DALAM HIDUP AWAK?? LAINLA AWAK BETUL2 MERAYU NAK SAYA KAWAN BALIK DGN AWAK.. errmm... saya tengah layan lagu rindu setengah mati masa ni.. terus teringat kat awak.. arr!! sukarnya hidup saya bila awak takde... :'( *
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

No comments: