My photo
Some days are just bad days, that's all. It's sad to know I'm done. Tears come from the heart and not from the brain. The good times of today, are the sad thoughts of tomorrow. Let my soul smile through my heart and my heart smile through my eyes, that I may scatter rich smiles in sad hearts.... - emildzajayy

19 April 2011

aku tunggu sampai hujung dunia...

sampai hujung dunia-dirly

Cinta ini menggelisahkan aku
Membuat aku gila
Andai kita terpisah
Mati rasa-rasaku…

Cinta ini membodohkan aku
Menutup akal sehatku
Andai engkau tak di sisi
Risau isi jiwaku

Selama kau belum jadi
Milikku yang utuh
Aku akan slalu milikimu
Selama bumi masih kan terus berputar
Aku akan selalu menujumu
Walau ke ujung dunia

Cinta ini membodohkan aku
Menutup akal sehatku
Andai kita terpisah
Mati rasa-rasaku…


* lagu ni, awak bagi saya dengar.. saya terus download.. mana tau lagu ni bermakna.. bila saya dengar, bait2 lirik lagu ni memang mnyentuh pasaan.. saya suka dengar lebih2 lagi lagu ni dari awak... INLAH YANG SAYA RASA MASA NI... terima kasih sebab mintak saya dengar lagu ni... saya baru je pas dengar lagu ni, terus teringat kat awak.. apalah khabar awak kan?? mama, bapa, anak2 buah awak..kerja awak ok ke tak, dah makan ke belum... saya rindu nak tanya tu semua... tapi itulah, bagi masa untuk saya fikirkan lagi... SAYA DAH BUAT AWAK DENGAN CARA MACAM NI, TAKKAN SAYA NAK DATANG BALIK DALAM HIDUP AWAK?? LAINLA AWAK BETUL2 MERAYU NAK SAYA KAWAN BALIK DGN AWAK.. errmm... saya tengah layan lagu rindu setengah mati masa ni.. terus teringat kat awak.. arr!! sukarnya hidup saya bila awak takde... :'( *
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

No comments: