My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

29 April 2011

The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel



Lyrics to Your Guardian Angel :

When I see your smile
Tears run down my face
I can't replace
And now that I'm strong
I have figured out
How this world turns cold
and it breaks through my soul
And I know I'll find
deep inside me
I can be the one

I will never let you fall(let you fall)
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all(though it all)
Even if saving you sends me to heaven

It's okay. It's okay. It's okay.
Seasons are changing
And waves are crashing
And stars are falling all for us
Days grow longer and nights grow shorter
I can show you I'll be the one

I will never let you fall (let you fall)
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all (through it all)
Even if saving you sends me to heaven

Cuz you're my, you're my, my, my true love, my whole heart
Please don't throw that away
Cuz I'm here for you
Please don't walk away and
Please tell me you'll stay, stay

Use me as you will
Pull my strings just for a thrill
And I know I'll be okay
Though my skies are turning gray

I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven


* i can show you i'll be the one... =) *
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

28 April 2011

I Love You, My Friend


Shall I run or hide
And die inside
Or pretend
That I never knew you, even as a friend?

Can I go back in time,
Before your hand was in mine,
Or erase the kiss,
That I will forever miss,
Or forget your eyes
That seem to hypnotize?

Can my mind erase
The feel of your embrace?
How can I forget all of this
And pretend it doesn't exist?

I want you to know one thing that will never end -
my love for you. I love you, my friend..


* yaaa.. i love you more than friend boy.. peace... *
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

27 April 2011

Can We Be The Best of Lovers???



"Can we be the best of lovers, not just friends? Just like in a romantic movie where strangers
fall in love before the picture ends.

And like the two lovers upon the silver screen, i hope out friendship turns into reality, not just a dream. and before the film
fades to black and the final curtain falls, my heart and soul want so

much to believe, that we too can become the best of lovers before we leave.
But, I am well aware even a wise man, can delude himself and self deceive.
So, here's hoping my wish is granted before the reel comes to it's end and that we too can become, the best of lovers, not just friends?



*True love begins when nothing is looked for in return...*

*Love is a hard rock between two people and can't be torn apart...*
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

26 April 2011

ERTI CINTA???




•Jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada di sisi kita.
•Tuhan memberikan kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah Cinta …
•Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mahu mencuba.
•Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi, jika kamu masih tidak dapat melupakannya.
•Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan, walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan Kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan.
•Jangan simpan kata-kata cinta pada orang yang tersayang sehingga dia meninggal dunia lantaran akhirnya kamu terpaksa catatkan kata-kata cinta itu pada pusaranya. Sebaliknya ucapkan kata-kata cinta yang tersimpan dibenakmu itu sekarang selagi ada hayatnya. INGAT CERITA “LOVE IS CINTA!”
•Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaanNya tersebut.
•Cinta dapat mengubah pahit menjadi manis, debu menjadi emas, keruh menjadi hening, sakit menjadi sembuh, penjara menjadi telaga, derita menjadi nikmat dan kemarahan menjadi rahmat.
•Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu, tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan kamu tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cintamu kepadanya.
•Seandainya kamu ingin mencintai atau memiliki hati seorang gadis, ibaratkanlah seperti menyunting sekuntum mawar merah. Kadangkala kamu mencium harum mawar tersebut, tetapi kadangkala kamu terasa bisa duri mawar itu menusuk jari.
•Hal yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika kamu bertemu seseorang yang sangat bererti bagimu, hanya untuk mengetahui bahawa pada akhirnya menjadi tidak bererti dan kamu harus membiarkannya pergi.
•Kadangkala kamu tidak menghargai orang yang mencintai kamu sepenuh hati, sehingga kamu kehilangannya. Pada saat itu, tiada guna penyesalan kerana perginya tanpa berkata lagi.
•Cintailah seseorang itu atas dasar siapa dia sekarang dan bukan siapa dia sebelumnya.
•Kisah silam tidak perlu diungkit lagi, kiranya kamu benar-benar mencintainya setulus hati.
•Hati-hati dengan cinta, kerana cinta juga dapat membuat orang sihat menjadi sakit, orang gemuk menjadi kurus, orang normal menjadi gila, orang kaya menjadi miskin, raja menjadi budak, jika cintanya itu disambut oleh para pecinta PALSU.
•Kemungkinan apa yang kamu sayangi atau cintai tersimpan keburukan di dalamnya dan kemungkinan apa yang kamu benci tersimpan kebaikan di dalamnya.
•Cinta kepada harta ertinya bakhil, cinta kepada perempuan ertinya alam, cinta kepada diri ertinya bijaksana, cinta kepada mati ertinya hidup dan cinta kepada Tuhan ertinya Takwa.
•Lemparkan seorang yang bahagia dalam percintaan ke dalam laut, pasti ia akan membawa seekor ikan. Lemparkan pula seorang yang gagal dalam bercinta ke dalam gudang roti, pasti ia akan mati kelaparan.
•Seandainya kamu dapat berbicara dalam semua bahasa manusia dan alam, tetapi tidak mempunyai perasaan cinta dan kasih, dirimu tak ubah seperti gong yang bergaung atau sekadar canang yang gemericing.
•Cinta adalah keabadian… dan kenangan adalah hal terindah yang pernah dimiliki. Tetapi jika ianya pahit, lupakanlah segera!!
•Siapapun pandai menghayati cinta, tapi tak seorangpun pandai menilai cinta kerana cinta bukanlah suatu objek yang bisa dilihat oleh mata kasar, sebaliknya cinta hanya dapat dirasakan melalui hati dan perasaan.
•Cinta mampu melunakkan besi, menghancurkan batu, membangkitkan yang mati dan meniupkan kehidupan padanya serta membuat budak menjadi pemimpin. Inilah dahsyatnya cinta.
•Cinta sebenarnya adalah membiarkan orang yang kamu cintai menjadi dirinya sendiri dan tidak mengubahnya menjadi gambaran yang kamu inginkan. Jika tidak, kamu hanya mencintai pantulan diri sendiri yang kamu temui didalam dirinya.
•Kamu tidak akan pernah tahu bila kamu akan jatuh cinta. Namun apabila sampai saatnya itu, raihlah dengan kedua tanganmu dan jangan biarkan dia pergi dengan sejuta rasa tanda tanya dihatinya.
•Cinta bukanlah kata murah dan lumrah dituturkan dari mulut ke mulut tetapi cinta adalah anugerah Tuhan yang indah dan suci jika manusia dapat menilai kesuciannya.
•Bercinta memang mudah, untuk dicintai juga memang mudah. Tapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai itulah yang sukar diperoleh.
•Jika saja kehadiran cinta sekadar untuk mengecewakan, lebih baik cinta itu tak pernah hadir.


* cinta tu pahit, ada manis nya... sebaik2 cinta adalah, cinta kepada yang ESA dulu... heheeh baru boleh cinta pada si dia... oopppss??!!!=P yeker?? *
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

24 April 2011

isi hatiku untuk kamu


SKY RAINbow... cantek gak pict ni ehh?? HAHA!!=P

Ini bukan yang pertama kalinya, aku jatuh cinta..

Kuakui, sudah berkali – kali aku jatuh dan mencinta..

Namun, tetap saja terasa berbeda cinta yang kurasakan saat bersamamu..

Karenamu, aku kembali tersenyum dan bangkit dari kerapuhan hatiku..

Bersamamu, aku bisa tersenyum dan menjadi aku yang sesungguhnya..

Didekatmu, aku tidak perlu takut dengan apapun juga krn aku tahu kau akan melindungiku..

Aku mengerti,

Terlalu dini untuk membicarakan masa depan “kita”, tapi setidaknya aku bahagia karena kita punya mimpi yang sama..

Seringkali aku meragukan persaanmu, hanya karena rasa takut kehilangan yang terlalu berlebihan.

Berulang kali aku bertanya, akankah dirimu sama dengan masa lalu yang pergi meninggalkan sejuta kepedihan di hati ini..

Sungguh, aku tidak bermaksud meragukan cintamu, hanya saja aku seorang “wanita”, yang ingin disayangi dan mendapatkan suatu pernyataan bahwa, “aku sayang kamu”..

Mungkin bagimu, kalimat itu tidaklah penting, yang penting adalah bagaimana kamu memperlakukan aku sebagaimana kamu memperlakukan seorang pacar...

Namun apa susahnya tuk mengatakan “aku sayang kamu” ??

Terima kasih untuk kamu yang selalu ada saat aku butuh, tertawa saat q bhagia, dan bersedih saat aku menangis.. Seperti merasakan apa yang aku rasakan, sunguh membuatku tersanjung..

Kau membuatku merasa menjadi wanita paling bahagia, namun kadang kau membuatku merasa terlalu jauh dari hatimu..

Bolehkah, ku curahkan isi dihati ini?

Hingga tidak ada lagi rasa hambar saat rasa manisnya cinta tumpah dihati ini..

Aku ingin memelukmu, tapi aku lebih ingin kamu yang memelukku dan mengatakan bahwa “aku sayang kamu”

Aku tidak tahu sampai kapan kita akan bersama, namun aku juga tidak berani berpikir bagaimana jadinya jika kita terpisah.. Tapi jika hari itu tiba, biarlah kenangan manis saat kita bersama bertahan dihati tuk selamanya..

Kau tahu?

Aku mencintaimu karena kamu adalah kamu..

Aku mencintaimu apa adanya, dan tak ada yang perlu kamu rubah sedikitpun..

Aku mencintaimu bukan krn wajahmu, kepintaranmu, suaramu, kekayaanmu, rayuanmu..

Aku mencintaimu karena hatimu, ketulusanmu, kebaikanmu..

Aku mencintaimu tidak saat kamu sedang diatas kebahagian, namun juga dibawah penderitaan..

Dan,

Aku ingin dicintai seperti aku mencintaimu, itu saja, tidak lebih..

Aku takut kehilanganmu..

Aku takut rasa cintamu padaku memudar..

Aku takut tidak ada lagi yang bersedia menemaniku saat aku tertawa dan menangis..

Namun aku lebih takut jika rasa cintaku yang memudar..

Aku tidak takut kamu membenciku, tapi aku takut aku yang membencimu..

Aku takut semakin aku mencintaimu, semakin besar ceLah aku tuk membencimu..

Jadi toLong ajariku tuk mencintaimu dengan berani, tanpa rasa takut.....


* ayat ni aku jumpa kat laman web ni http://fiksi.kompasiana.com/puisi/2011/02/09/isi-hatiku-untuk-kamu/ .... ya.. apa yang dia cakap, sma je apa yang aku nak cakap.. luahan hati dia, sm je apa yang aku rasa.. selagi masih hidup, AKU TETAP SAYANG KAT DIA... wlaupun kita ni cuma sahabat kan.. eheheh yang penting, dia bahagiakan aku.. dia tak pernah marah aku.. ahahah aku je yang salu buat dia cam tu. HAHA!! bukan pa, aku tak nak kehilangan dia .. tu jee.. biar masa yang menentukan.. lau dah saat kita terpisah, tak boleh nak di elakkan.. redha je lahh...kan?? ermm... satu ayat je aku nak bagitau.. YA!! AKU SAYANG KAU SAMPAI BILA2!! thanks sebab hadir dlm hidup ni.... *

p/s : cinta tu mcm2... so, cintalah apa yang ada.. sbb aku belum jmpa cinta sejati lagii.. =)
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

21 April 2011

bila kita sayang kat seseorang tuuu.... =P


* ni lah word first dia penah tanya kat aku, tak tau la dia ingat lagi tak.. "awak ingat lagi tak?? pernah tya saya, " do you love me??" masa kita mula2 kenal dulu..." eheh semua pasal awak saya sentiasa ingat!! tak pernah lupa!! *


Bile kite syg org tu
Kita tunggu dia lame pun xpe
Tp bile dia tunggu kite??? dia marah2
Hati kate ala, adatlah ada yang menunggu n ditunggu

Bile kite syg org tu
Kite x tdo pun xpe layan dia yg tgh bosan,
Tp biler kite bosan Ada dia layan kite?
Hati kate xpe dia busy kot

Bile kite syg org tu
Kita gaduh ngan dia, kita diam je
Tp dia heboh 1 dunia
Hati kate xpe, dia tension tu

Bile kite syg org tu
Kita kol nak ckp ngan dia
Tp dia bg phone kat org lain atau matikan
Bile jd cam tu, xpe
Hati kata, xpe, layan je, kwn dia, kwn kite jgk

Bile kite syg org tu
Kita bercerita dgn dia, cite ngan tunggul lg baik
Tp bile dia bercerita ngan kita
Kita dgr, sepatah2 kite kena ingat...klu x ingat kita yang kena marah
Hati kata xpe syg katakan…

Bile kite syg org tu
Kita n dia lapar
Tp kite bg sume roti kita kat dia
hati kata, ala jagalah hati dia, sian dia….

Bile kite syg org tu
Kite sanggup bg dia rest bile dia letih,
Tp bile kita letih, dia suruh jugak kite
layan dia bila dia bosan
Adil ker? Hati kata, ala bukan selalu pun..

Bile kite syg org tu
Kita jadi cam org gile dengar dia sakit,
Tp bile kita sakit,
Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan
hari kesakitan kita,
Hati kata, ala xpe, x kan dia nak
berkepit ngan kita 24 jam

Bile kite syg org tu
Kita x pernah pentingkan diri sndri
Tp dia hipokrit tahap ngaban
Hati kata xpe, dia mmg cam tu kenalah terima..

Bile kite syg org tu
Kite syg nk tinggalkan dia selama2nya
Tp dia x tahu kite berdpn dgn maut,
Walapun kite sakit, dia kata kat kite,
sakit bese2 je, jgn nk mengarut
Hati kata, camnelah dia bile kite x de,
mesti dia hepi

Biler kite syg org tu
Kite x sanggup tengok dia derita
Tp dia x pernah hargai diri kite,
Hati kata, tau x betapa kita sygkan dia????

Bile kite syg org tu
Kite sanggup tinggalkan dia selama2nya untuk dia bahagia
Tp adakah dia tahu pengorbanan kite??
Hati kata, xpe, janji dia bahagia

Dan……
Biler kite dh tinggalkan dia selama2nya
Dia dtg ziarah pusara kite
Dia kata Dia mintak maaf sebab pernah mengata kite
Dia mintak maaf sebab pernah buat kite tunggu dia
Dia mintak maaf sebab pernah paksa kita layan dia time bosan
Dia mintak maaf sebab pernah heboh 1 dunia salah kite
Dia mintak maaf sebab pernah x hiraukan kol kite
Dia mintak maaf sebab pernah x dgr luahan ati kite
Dia mintak maaf sebab pernah buat kite kelaparn sbb dia
Dia mintak maaf sebab pernah ganggu waktu rehat kite
Dia mintak maaf sebab x pernah hiraukan sakit kite
Dia mintak maaf sebab pernah pentingkn diri dia sendiri
Dia mintak maaf sebab x pernah tgk penderitaan kite

Biler kite syg org tu.............


* benda ni aku ambik kat laman web ni http://forum.tentangcinta.com/showthread.php?t=2892&page=1, eheheheh btul gak eh apa yang dia cakap.. tapi tak mustahil la lau si dia sayang kita gak.. takpe, masa ni kita sayang betul2, berbahagia lah dulu sementara masih hidup ni kan... HAHA!! kata sayang??? buat je apa yang termampu, yang penting dia happy... aku pun happy gak!! laa, lau betul aku hilang kan diri buat selamanya?? apa kata dia?? cari tak? ingat ke tak? rindu ke tak?? boleh teruskan hidup tak?? tapi dia pernah cakap kat aku " kehidupan boleh diteruskan, tapi kenangan bersama sukar nak dilupakan.." ternyata aku terharu dan sayang sangat2 kat dia.. taknak buat macam tu lagi kat dia.. walaupun kita ni kawan, tapi banyak kan benda yang kita kongsi sama... takpelah, asalkan awak happy, saya happy, saya dah cukup2 bahagia dah dgn awak, meskipun awak milik orang lain... =) saya sayang awak.. sampai bila2... saya akan biarkan pasaan saya ni kat awak sampai satu saat, awak terima saya.. saya tetap tunggu dan jadi sahabat baik awak sampai bila2... =) * peace...!!!
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

20 April 2011

peace, love, happiness

hahahahaah... SUMPAH! takde idea masa ni.. aku post je apa yang aku nak post je lah. hahaah!!

* rilek jee ari ni, mana de kerja.. g pun, bos takde kat opis, so enjoy la dulu.. tunggu mesej dia gak.. yela, sebok dengan keja.. mana da msa nak mesej.. tengahari je tadi mesej kat aku, pesan jgan lupa makan.. eheheh terharunya... lau la ada BF yang bleh care dgn aku mcm dia.. wahh!! best! hahaha

*kitaorang dah ok dah.. tak gado2 lagi.. yela, aku pun dah tak sanggup nak buat dia macam tu.. merayu jee.. cari lah.. terseksa jiawa raga!! aku pun sama gak. HAHAH!! kasihan kamuu! peace!! mel tak bermaksud nak buat mcm tu. HAHAH!!

* apa2 pun, aku sayang kat dia.. tak nak kehilangan dia... banyak sangat kenangan lahh... walaupun tak jumpa sem ni.. takpeeee... HAHA!! aku sayang dia. tu jeee..... PEACE!! and BYE!!! mmuuuaaahh!!! hahaha
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

19 April 2011

aku tunggu sampai hujung dunia...

sampai hujung dunia-dirly

Cinta ini menggelisahkan aku
Membuat aku gila
Andai kita terpisah
Mati rasa-rasaku…

Cinta ini membodohkan aku
Menutup akal sehatku
Andai engkau tak di sisi
Risau isi jiwaku

Selama kau belum jadi
Milikku yang utuh
Aku akan slalu milikimu
Selama bumi masih kan terus berputar
Aku akan selalu menujumu
Walau ke ujung dunia

Cinta ini membodohkan aku
Menutup akal sehatku
Andai kita terpisah
Mati rasa-rasaku…


* lagu ni, awak bagi saya dengar.. saya terus download.. mana tau lagu ni bermakna.. bila saya dengar, bait2 lirik lagu ni memang mnyentuh pasaan.. saya suka dengar lebih2 lagi lagu ni dari awak... INLAH YANG SAYA RASA MASA NI... terima kasih sebab mintak saya dengar lagu ni... saya baru je pas dengar lagu ni, terus teringat kat awak.. apalah khabar awak kan?? mama, bapa, anak2 buah awak..kerja awak ok ke tak, dah makan ke belum... saya rindu nak tanya tu semua... tapi itulah, bagi masa untuk saya fikirkan lagi... SAYA DAH BUAT AWAK DENGAN CARA MACAM NI, TAKKAN SAYA NAK DATANG BALIK DALAM HIDUP AWAK?? LAINLA AWAK BETUL2 MERAYU NAK SAYA KAWAN BALIK DGN AWAK.. errmm... saya tengah layan lagu rindu setengah mati masa ni.. terus teringat kat awak.. arr!! sukarnya hidup saya bila awak takde... :'( *
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

18 April 2011

saya tek sanggup!!

KADANG-KADANG, KEHIDUPAN INI AMAT MENYAKITKAN… BILA HATI KECEWA, SENYUM MENJADI PAHIT, KETAWA MENJADI PUDAR… MAAF, SEBAB BIARKAN AWAK HADIR DALAM HIDUP SAYA… :')

SAYA TAK MINTAK PUN UNTUK DIKECEWA.. SAYA TAU, BENDA NI PASTI TERJADI SATU HARI KELAK.. APA YANG KITA NAK DALAM KEHIDUPAN TAK SEMESTI NYA KITA DAPAT.. MEMANG BETUL APA AWAK CAKAP.. BETUL!! SAYA MEMANG TAK MINTAK PUN BENDA NI TERJADI.. TAPI SAYA DAH TAK SANGGUP NAK TERUSKAN HUBUNGAN KITA WALAUPUN SEBAGAI SAHABAT.. SAMPAI BILA SAYA NAK SAKIT KAN HATI SAYA?? DAN MEMBEBANKAN AWAK?? MEMANG SAYA BAHAGIA SANGAT2 SEJAK AWAK HADIR DALAM HIDUP SAYA… TAPI APA BOLEH BUAT KAN, DIA DAH LAMA WUJUD DALAM HATI AWAK.. LEBIH BAIK SAYA UNDUR DIRI. DARIPADA SAYA SAKIT HATI UNTUK TERUSKAN PERSAHABATAN KITA.. SAYA BUKAN KAWAN YANG BAIK.. SAYA TERLANJUR CINTA KAT AWAK.. SAYA NAK BUANG PERASAAN NI JAUH2.. SEBAB TU SAYA ELAKKAN DIRI DARI AWAK.. WALAUPUN HATI SAYA BERAT NAK LEPASKAN AWAK.. TERUS TERANG SAYA CAKAP, SAYA TAK BOLEH HIDUP TANPA AWAK.. SAYA CUBA DAN AKAN TERUS CUBA… MUNGKIN CARA MCM NI SAYA BOLEH LUPAKAN AWAK… SAYA SAYANG KAN AWAK.. SAYA TERINGATKAN AWAK! SEMUA TENTANG KITA BERLEGAR2 KAT OTAK SAYA.. SAYA TAK NAK MEMBEBAN KAN AWAK.. AWAK JAGA JE DIA.. DIA ADA BOLEH JAGA AWAK SEBAIK MUNGKIN… SAYA TAK BOLEH.. SAYA TAKDE HAK NAK JAGA AWAK… WALAUPUN KITA NI SAHABAT.. SAHABAT?? ERMM.. TAPI SAYA NAK LEBIH DARI TU… SEBAB TU SAYA SAYANG AWAK!! SEBAB TU SAYA BUAT APA SAJA UNTUK AWAK.. TAPI SAYA TAU, MEMANG MEMBEBAN KAN AWAK.. SAYA MINTAK MAAF… TAK BERMAKSUD NAK LUKA KAN HATI AWAK.. BIAR SAYA TERLUKA.. AWAK ADA DIA.. TAK PERLU JAGA PERSAHABATAN KITA… AWAK TAKPELAH JUGAK, SEBAB AWAK DAH ADA DIA, TAPI SAYA?? SAYA CEMBURU… SAYA BENCI.. SAYA MEMBERONTAK!! SAYA TAK SUKA PERASAAN NI.. KESIAN KAT DIA, KESIAN KAT AWAK..

SORRY, BERI SAYA MASA UNTUK FIKIRKAN LAGI… SAYA SAYANG AWAK.. AWAK YANG PALING TERINDAH YANG PERNAH HADIR DLM HIDUP SAYA… TERIMA KASIH SAHABAT….


* Banyak benda yang kita kongsi bersama kan..?? awak tak pernah tak mesej saya.. pagi, tengahari, petang, malam.. sentiasa ada untuk saya.. saya akan ingat semua tu… saya cuba untuk menyendiri.. saya nak keluar dari kesakitan ni… *
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

15 April 2011

rindu SANGAT2 masa ni...!!! :D RESS SEM 2






sik rindu ka masa tok???!!!!




HAHAHAH!! time sik pat lupak!! DUYONG TERLEPASSS!! HAHAHAHA!!




SUKA GAMBAR TOK!! SAPA AMBIK KA?? HAHAHAHA!!







AMANI DAN BAYANI, tak jauh dorang punyerr PEACEE!! HAHAHA










WEHH!! RINDU GILER LAA MS NI!! KORANG TAK RINDU KERR???? =p




LAAA!! PROMOTE AIR KE BAYANI?? EHEHEH NAK SIKIT LAA.. HAUS NII!! EHEH




PICTURE TOK!! nang kacak!! sapa ambik oo??? :8) PA2 PUN, MODEL KACAK2 SEMUAAA!! EHEHEHEH



KAMILAH WARGA POLITEKNIK KUCHING SARAWAK......!!!!!! HAHAHA




* apa2 pun, rindu sangat2 masa ni!!! sem 2 lah sem paling best!! best sangat2!!! lau boleh ulang balik kan best!! boleh pagi ress lagi. HAHA!! akan ku semat kenangan ni dalam jiwa, minda.. CHEWAAHH!!! HAHA!! KORANG TERBEST!! MAAF JIKA ADA PICT YANG TEKDE, TAK LEH UPLOAD BYK2.. TAKDE IDEA NAK BAGITAU APA.. HAHAHAAH!! SAYANG KORANGG! *











♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

13 April 2011

D'NASIV ~ RINDU SETENGAH MATI ( OFFICIAL VIDEO )





Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

Reff:
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…


* lagu ni buat dia... arr!! aku syg giler kat dia la weii!! HAHA!! jgn marahh! dia nyanyikan aku lagu ni.. best sgt2!! sampai sekarang aku simpan recording suara dia... HAHA!! kan3??? MEL SAYANG AWAK!!! lau boleh, saya nak hidup dengan awak. tapi takpe lah.. saya bagi masa dulu.. awak da org lain. saya sabar.. =) maaf, sebab buat awak marah. saya tau salah saya. tapi saya ego kan?? HEHE... saya tengok rakaman awak.. boleh tahan sampai menitis air mata.. ahah!! wahh! malu nyaaa...!! tapi takpe, awak tetap dlm hati saya... tak kisah pun.. saya nak MINTAK MAAF SEKALI LAGI sebab menyusahkan awak.. awak pujuk saya, saya tak layan!! 1 hari saya rasa gila bila takde awak...!! ternyata saya tak boleh takde awak!! terima kasih sebab sanggup jaga hati saya, sampaikan hati awak tak terjaga.. SORRY!! PEACE yaaa!!! =D awak hadir dalam hidup saya buat saya tersenyum walaupun sementara.. =) *
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

05 April 2011

I'M THINKING OF YOUU..... =D


Thinking Of You lyrics
katy perry

Comparisons are easily done
Once you've had a taste of perfection
Like an apple hanging from a tree
I picked the ripest one, I still got the seed

You said move on, where do I go?
I guess second best is all I will know

'Cause when I'm with him I am thinking of you
(Thinking of you, thinking of you)
Thinking of you, what you would do
If you were the one who was spending the night
(Spending the night, spending the night)
Oh, I wish that I was looking into your eyes

You're like an Indian Summer in the middle of winter
Like a hard candy with a surprise center
How do I get better once I've had the best?
You said there's tons of fish in the water, so the waters I will test

He kissed my lips, I taste your mouth, oh!
(Taste your mouth)
He pulled me in, I was disgusted with myself

'Cause when I'm with him I am thinking of you
[From: http://www.elyrics.net/read/k/katy-perry-lyrics/thinking-of-you-lyrics.html]
(Thinking of you, thinking of you)
Thinking of you, what you would do
If you were the one who was spending the night
(Spending the night, spending the night)
Oh, I wish that I was looking into

You're the best, and yes, I do regret
How I could let myself let you go
Now, now the lesson's learned
I touched it, I was burned
Oh, I think you should know!

'Cause when I'm with him I am thinking of you
(Thinking of you, thinking of you)
Thinking of you, what you would do
If you were the one who was spending the night
(Spending the night, spending the night)
Oh, I wish that I was looking into your, your eyes
Looking into your eyes, looking into your eyes

Oh, won't you walk through?
And bust in the door and take me away?
Oh, no more mistakes
'Cause in your eyes I'd like to stay, stay
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥