My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

25 March 2011

menerima kau pergi


Menerima Kau Pergi
Acha Septriasa/Irwansyah



Ku punya rasa tak terungkapkan
Hanya dalam memori hati dan benak ku simpan
Berat menerima kau pergi
Tanpa alasan juga kau buat aku.. bertanya…

Beribu senandung yang ku nyanyikan
Pelipur lara basuhkan dahaganya sukaku
Kata termanis hanya untuk dia kekasih sepanjang hidup
Ku masih merindukannya.. haa aa…

Apakah ku amat berarti di mata engkau
Telah ku ukir wajahmu lama dalam hati aku
Namun kau hilang dan takkan kembali juga
Ku merasa sepi, ku sendiri…

Beribu senandung yang ku nyanyikan
Pelipur lara basuhkan dahaga sukaku
Kata termanis hanya untuk kekasihku
Ku masih merindukannya.. haa aa…

Apakah ku amat berarti di mata engkau
Telah ku ukir wajahmu lama dalam hati aku
Namun kau hilang dan takkan kembali juga
Ku merasa sepi, ku sendiri…

Namun kau hilang dan takkan kembali juga
Ku merasa sepi, ku sendiri…
tak dapat bertemu dengan dirimu
bila mau mu begitu
ku akan pergi meninggalkan kamu

begitu caramu menyakiti aku
kau biarkan aku dengan kesedihan



* memang sakit bila kita kehilangan seseorang.. belajar dari pengalaman.. kehilangan dia amat beerti dlm hidup saya.. pergi tanpa berita.. tiba2 menghilang... dah tak beerti lagi ke saya di mata awak?? saya sedar saya buat awak terluka. cinta awak saya tolak. tapi tak bermaksud saya benci awak. dan awak terus menghilang tanpa berita.. setiap masa dan waktu, bila saya lapang, saya buka page awak.. saya rindu awak. saya nak mesej, tapi saya takut. saya tak de hak dtg balek dlm hidup awak. MAAF.. awak beerti dlm hidup saya... saya RINDU AWAK! =( *
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

1 comment:

[sutera kasih] said...

sedih2 huhuhu rindu rindu rindunyaaa