My photo
Some days are just bad days, that's all. It's sad to know I'm done. Tears come from the heart and not from the brain. The good times of today, are the sad thoughts of tomorrow. Let my soul smile through my heart and my heart smile through my eyes, that I may scatter rich smiles in sad hearts.... - emildzajayy

08 February 2011

"Pemilik Cintaku Setelah Allah dan Rasul" by Fatimah Syarha Mohd Noordin





Pemilik Cintaku Setelah Allah dan Rasul

Novel ringkas ini mengisahkan Qaniah, seorang wanita yang sangat berhati-hati dalam menetapkan pasangan hidupnya. Keimanan yang tinggi dan kepercayaan yang menyeluruh terhadap Islam membuatkan beliau menggunakan segala pendekatan yang diajar Rasulullah SAW untuk hanya menerima pasangan hidup yang benar-benar dapat mendidik beliau dan keluarga ke jalan rahmat. Berkat kesaba...moreNovel ringkas ini mengisahkan Qaniah, seorang wanita yang sangat berhati-hati dalam menetapkan pasangan hidupnya. Keimanan yang tinggi dan kepercayaan yang menyeluruh terhadap Islam membuatkan beliau menggunakan segala pendekatan yang diajar Rasulullah SAW untuk hanya menerima pasangan hidup yang benar-benar dapat mendidik beliau dan keluarga ke jalan rahmat. Berkat kesabarannya itu, beliau akhirnya berjaya menemui PEMILIK CINTANYA, setelah Allah dan Rasul.
 
<3 aku nak carik buku ni !! ada siapa2 yang punya buku ni tak ??!! aku nak sangat nak baca .. secepat mungkin ok .. aku baca sinopsis buku ni je aku dah rasa nak sgt baca !! cam best jee .. sepupu ku cakap buku ni terbaek lahh !! bagi yang ingin sangat nak carik cinta sejati, selami lah buku ini dulu yee ... barulah di katakan cinta sehidup semati ... <3
 
 
 
<3 wahhhh, lamak dah sik update blog !! bz plus sekda nak k on9 .. ahhaahh !! <3

♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

4 comments:

nor netty said...

cm besh jak mel..

nuru emildza bt jaya said...

yala tek .. beli oii . ahahah !!

nor netty said...

haha.. lak2 la crik.. xpun borrow ngn ktk jak lak.. haha.. =P

nuru emildza bt jaya said...

ahahhha kmk gik pinjam ngn kazen . ahahah =)