My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

14 February 2011

gemini....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



apa yang saya baca dalam majalah mangga bulan 2 ni, dia cakap pasal gemini.. hahaha

gemini : si gemini bulan ini nampaknya begitu aman, maklumlah ramai yang buka mata pada anda sekarang. sebenarnya anda jadi macam ni pun atas sebab keyakinan diri yang berjaya ditunjukkan. buangkan segala sifat memandang rendah pada orang lain. kena ingat beb, tak semestinya kita selalu berada atas, nanti bila giliran kita di bawah pula macam mana ?? jangan mudah terpengaruh dengan orang lain yang sering menawarkan kebaikan pada anda.

kesihatan gemini : nampaknya begitu baik bulan ini, maklumlah tahap stress menurun.

cinta gemini :cuba buang sikap ego dalam diri. kadang2 kita perlu mengalah untuk mencantikkan hubungan yang panas selama ini.

+ tak sama apa yang lalu bulan ni.. mungkin agi mula2 bulan 2 kot. hahaha !! tgu je lah tengah bulan kan.. sabar mel .. =) +
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

6 comments:

kau kesah ke?? said...

i tak pecaya ni. ahahah

nuru emildza bt jaya said...

samallaaa.. hahahaha

si para para said...

oh baca boleh..tapi percaya tu tak boleh kan..hehe

nuru emildza bt jaya said...

hahahaah btol2 !!!! =)

amiYo said...

tak sama ke..?haha

baca boleh..tapi kalau percaya boleh jd syirik taw... :)

nuru emildza bt jaya said...

tak !! ahhahahaah baca jeee..=)