My photo
Some days are just bad days, that's all. It's sad to know I'm done. Tears come from the heart and not from the brain. The good times of today, are the sad thoughts of tomorrow. Let my soul smile through my heart and my heart smile through my eyes, that I may scatter rich smiles in sad hearts.... - emildzajayy

20 February 2011



Eren feat. Romi Ternyata Kamu

memang ku akui aku yang bersalah
tiada kata yang mesti terucap
jangan lah takut pada kenyataan
yang kau pikirkan adalah salah

ternyata hanya kamu kasih
yang bisa membuatku hidup
yang bisa mengerti diriku saat ini

so you are my best thing in my life
everytime i miss you oh baby
please don't go away from me baby
tonight i'm here without you

memang ku akui aku yang bersalah
tiada kata yang mesti terucap
janganlah takut pada kenyataan
yang kau pikirkan adalah salah

= bleh tahan lagu nih.. hahaha ade kawan yang syor kan lagu ni.. tringin lak nak dgr.. oklah gakk.. tapi tak pat lawan la lagu dia takkan pisah tu.. bes agi. hahahah !! layan jee lau rajin nak dengar.. sbb susah nak jmpa awek2, mamat2 zaman sekarang minat lagu slow macam ni.ahahah!! =
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

No comments: