My photo
Some days are just bad days, that's all. It's sad to know I'm done. Tears come from the heart and not from the brain. The good times of today, are the sad thoughts of tomorrow. Let my soul smile through my heart and my heart smile through my eyes, that I may scatter rich smiles in sad hearts.... - emildzajayy

09 February 2011

cinta terlarang by the virgin

View Image

The Virgin-Cinta Terlarang



Cinta Terlarang

by The Virgin



Kau kan slalu tersimpan di hatiku

Meski ragamu tak dapat ku miliki

Jiwaku kan slalu bersamamu

Meski kau tercipta bukan untukku



Tuhan berikan aku cinta satu kali lagi

Hanya untuk barsamanya

Ku mencintainya sungguh mencintainya



Rasa ini sungguh tak wajar

Namun ku ingin tetap bersama dia

Untuk selamanya



Mengapa cinta ini terlarang

Saat ku yakini kaulah milikku

Mengapa cinta kita tak bisa bersatu

Saat ku yakin tak ada cinta selain dirimu



Tuhan berikan aku hidup satu kali lagi

Hanya untuk barsamanya

Ku mencintainya sungguh mencintainya



Rasa ini sungguh tak wajar

Namun ku ingin tetap bersama dia

Untuk selamanya


<3 miss this song !! cos aku buat video ttg aku dan khocez !! guna lgu ni lah .. heheh sampai sekarang tak dpt dia, nak buat mcm mana kan .. berdoa je lah untuk dia dan awek dia ... kau happy, aku happy gak .. eheheh =P <3



♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

2 comments:

nor netty said...

hehe.. sba jak mel.. neytauk suatu ari klak.. ya bru sedar.. =)

nuru emildza bt jaya said...

yala.. hanya mampu senyumm =)