My photo
Malaysia
Having a great name is wonderful feelings i ever had. Nurul Emildza Binti Jaya. Born on May 1991. Live at Kuching Sarawak. Borneo blood. Mix bidayuh malay. Having a suck life but still make it wonderful. No one knows what she's feelings until they know her. If they know. If only the knew the truth. But not inside. the best word for describe her " AKU TABAH BERJALAN SEMBUNYIKAN HARAPAN..." - xoxo

14 February 2011

ada cerita pasal ZIZAN and JULIANA EVANS !!! =D





=pict kat atas.. aku ambik guna cam aku.. ahahah !! biar jelahh, sennag sikit orang tau, aku ambik dari majalah tu sendiri.. kan2 ??!!! ahahhahaha=

Petikan dari majalah magga februari 2011..

+ semenjak akhir2 ini wajah pelakon dan pelawak poular ZIZAN sedang hangat digosipkan bercinta dgn pelakon cun JULIANA EVANS. kalau betul bercinta apa salah nya kan... dua-dua sama sama cantik dan sama padan... =D

CERITA ZIZAN :
" lelaki mana tak tertarik dengan JULIANA. saya akui saya asayang padanya. tapi perasaan sayang sebagai sorang kawan dan tidak lebih dari itu.
" ramai yang mengaitkan saya dan JULIANA bercinta tapi kami lebih selesa sebagai teman rapat. kami mula rapat selepas sama2 berlakon dalam filem HANTU BONCENG arahan AHMAD IDHAM.
" saya selesa dan seronok berkawan dengan JULIANA. dia seorang teman yang baik, tidak hipokrit dan penyayang. selain itu dia juga seorang yang jujur dan ikhlas. rasa best sangat dapat berkawan dengan nya.
" saya rasa sangat dihargai bila bersamanya. dia selalu ketawa setiap kali saya membuat lawak dan sering memberi ilham untuk saya berkarya.
" tentang kerjaya, saya kini muncul dengan program 'talk show' saya sendiri berjudul ZIZAN SHOW di Astro. ini adalah percubaan pertama saya mengendalikan 'talk show' bersendirian.
" saya perlu bersungguh-sungguh untuk menajayakan program ini walaupun mempunyai pengalaman sebagai pengacara untuk RAJA LAWAK ASTRO dan JOOZAN SHOW bersama JOHAN sebelum ini.
" tuga suntuk mengacarakan rancangan seperti ini bukannya mudah. saya memang mengaharapkan teguran kerana saya masih lemah dalam bidang ini"

demikian cerita ZIZAN yang semakin popular dan murah rezeki ini. semoga tahun 2011 akan membawa lebih banyak krjaya dan kehidupan ZIZAN..... =D



+ aku sokong diorang... !! sebab dua-dua aku SUKA MAAA !!!! haahahhhaa sayang korang !!!! hope ada jodoh yee .. =D +

+ hakikat nya hati aku frustt !! cewahhh.. apadaaaa !!!! elek laahhh mel.. +
♥ hidup ini indah tapi tak seindah surga. ingatlah Allah sentiasa ada untuk kita. Amin :') ♥

1 comment:

nuru emildza bt jaya said...

tak de ker yang nak komen pasal niiiiii !!! hahah